Obchodní podmínky
Obchodní podmínky společnosti Global Wines & Spirits, s.r.o.
1. Zaměření internetového obchodu
Internetový obchod Global-Wines.cz nabízí kvalitní, prověřená značková vína a destiláty renomovaných výrobců všem milovníkům dobrých vín, specializovaným vinotékám a gastronomii. Naleznete zde prověřená kvalitní vína z celé řady hlavních vinařských oblastí světa včetně důležitých informací o zemích, regionech, kategorizaci, výrobcích i vínech samotných. Global Wines & Spirits s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, sp. zn. C 43252. Osobám mladším 18ti let alkohol neprodáváme, pokud vám ještě 18 let nebylo, zkuste zatím naši špičkovou minerálku .
Prodej minerálních vod
V internetovém obchodě Global-wines.cz je prodávána vysoce kvalitní, premiová italská minerální voda San Pellegrino a Acqua Panna (nejedná se o stolní vody z povrchových vod, které byly později dosyceny). Minerální vody jsou dodávány pouze v kartonovém balení (po 24,15 nebo 12 kusech). Vody dodáváme prostřednictvím kurýrních služeb nebo s osobním odběrem na prodejnách Global Wines & Spirits. Minerální vody dodáváme pouze v rámci ČR.
2. Forma a úhrada objednávek
Vína lze objednat bez minimální hodnoty nákupu, již od 1 láhve. Objednávky doporučujeme avizovat písemnou či elektronickou formou na kontaktní místo společnosti: eshop@g-w-s.cz. Termín příjmu objednávek: od 8:00 do 16:30 hod. Na základě elektronické objednávky přijde zpět e-mailem automatické potvrzení Vaší objednávky a je vystavena faktura, kterou obdrží zákazník elektronicky na emailovovu adresu zadanou v objednávce.
V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:
- v hotovosti
- bankovním převodem
- platební kartou online
- rychlým bankovním převodem
Při zvolení možnosti platby bankovním převodem dostane zákazník podklady k platbě v automatickém potvrzení objednávky. Zboží bude dodáno do 3 pracovních dnů po připsání fakturované částky na náš účet. V případě vyprodání skladové zásoby Vás kontaktujeme a navrhneme náhradní variantu v dodávce zboží.
Převzetí daňového dokladu zákazníkem
Faktura (daňový doklad) vystavená společností Global Wines & Spirits s.r.o. za objednané zboží, je zákazníkovi odeslána emailem.
3. Platnost akční nabídky, doprodejových vín a destilátů
Akční nabídka je platná v době uvedené u každého produktu a do vyprodání zásob. U kategorie doprodejových vín a destilátů platí nabídka do vyprodání zásob.
Akční nabídky prezentované na global-wines.cz jsou určené výhradně pro koncové, privátní zákazníky. Nejsou určeny pro velkoobchody, gastro podniky, vinotéky.
4. Ceny
Ceny jednotlivých položek se řídí aktuálním ceníkem - katalogem Global Wines & Spirits s.r.o., dodavatel si vyhrazuje právo možnosti jejich aktuálních změn. Ceny uvedené u produktů na e-shopu jsou s DPH.
U výrobků jsou uvedeny 2 kategorie cen platné dle množstevního odběru:
- Základní cena - pro odběry v množství do 6.000 Kč vč. DPH platí základní kategorie cen uvedená včetně jednotkových indikativních cen s DPH.
- Zvýhodněná cena - pro odběry v množství vyšším než 6.000 Kč vč. DPH platí kategorie zvýhodněných cen.
Ceny vín a destilátů jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Vína, destiláty a nepotravinářské produkty podléhají 21% DPH. Potravinářské produkty podléhají 15% DPH.
5. Bonusy pro věrné zákazníky
Při realizaci objednávky z internetového obchodu Global Wines & Spirits máte možnost využít výhod bonusového systému. Do bonusového systému se nenačítají položky označené jako: zboží s akční cenou či jinak zvýhodněné. Při využívání slev či výhod v internetovém obchodě není možná jejich kombinace.
6. Uplatnění poukazů
V našem e-shopu je možné uplatnit dárkové poukazy nebo slevové kupony.
Dárkové poukazy lze uplatnit bez minimální hodnoty nákupu, slevové kupony lze uplatnit na objednávku od 100 Kč vč. DPH (na objednávky nižší nelze slevový kupon použít, do hodnoty objednávky se nenačítají již zvýhodněné produkty). Kód v obou případech zadejte do políčka v košíku při objednávce. Po zadání kódu a odeslání objednávky bude vaše objednávka upravena.
7. Distribuce a termíny dodání: soukromá klientela
Vína jsou distribuována po předchozím potvrzení objednávky prostřednictvím kurýrní služby (provoz kurýrní služby - v pracovních dnech od 8:00 do 17:00).
Dodací lhůta je 3-5 následujících pracovních dnů. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu ve zvláštních případech vzniklých vyšší mocí nebo v případech, kdy nebylo z objektivních příčin možné uskutečnit dodávku v předpokládaném čase. Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nestandardního či spekulativního složení a velikosti.
8. Doprava a doručení zboží
Doprava po Praze
- platí pro území, jehož PSČ začíná 1, např. 110 00
- Praha (kurýrní služba Renasped) - doručení zboží 8 - 17 hod - doprava je zajišťována prostřednictvím kurýrní služby s telefonickým kontaktem zákazníka, zajištěním výběru hotovosti nebo úhrady u vybraných typů platebních karet, doručením zboží do 3 pracovních dnů, případně i do patra. Při objednávce vyšší než 2.500 Kč vč. DPH je doprava zdarma, při objednávce nižší než 2.500 Kč je účtováno dopravné 99 Kč.
- Praha - nejrychlejší doručení - pokud je objednávka provedena do 13 hodin, její dodání proběhne ve stejný den v čase 17 - 20 hodin. Pokud provede zákazník objednávku po 13 hodině a zvolí způsob dopravy "Praha - nejrychlejší doručení", zboží bude dodáno následující pracovní den v čase 17 - 20 hodin. Toto doručení je k dispozici pouze v pracovní dny.
Zbytek ČR
Distribuce zajišťována prostřednictvím kurýrní služby Messenger, V den závozu vám kurýrní služba pošle SMS zprávu s uvedením časového rozmezí 60-180 minut, ve kterém proběhne dodání zboží. V SMS zprávě je tel. kontakt na řidiče, se kterým si případně můžete domluvit změny. Pokud není adresát zastižen, je kontaktován následně telefonicky a je dohodnut náhradní termín dodání. Je ve vlastním zájmu kupujícího, aby uvedl aktivní telefonické spojení a vybral adresu dodání, kde bude v rámci pracovní doby k zastižení. Při objednávce vyšší než 2.500 Kč vč. DPH je doprava zdarma po celé ČR, při objednávce nižší než 2.500 Kč je účtováno dopravné od 99 Kč.
Z důvodu zajištění distribuce prostřednictvím kurýrních služeb se Global Wines & Spirits s.r.o. distancuje od chování a přístupu zaměstnanců kurýrních služeb, které nelze vždy garantovat.
Dodání Slovenská republika
K objednávce s dodáním na Slovensko bude vystaven daňový doklad v EUR, s uvedením DPH ve výši 20%.
9. Osobní odběr
Zboží je možné odebrat:
1. V prodejnách Global Wines & Spirits - k vyzvednutí do jednoho pracovního dne
Vyčkejte na SMS zprávu o tom, že máte zboží připravené k odběru. Pokud vaše objednávka překročí skladovou zásobu prodejny, bude zboží připraveno k převzetí do 3 pracovních dnů (i v tomto případě vyčkejte na SMS zprávu).
- prodejna Praha - Anděl, Karla Engliše 3211/3, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Karlín, Sokolovská 100/94, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Dejvice, Wuchterlova 18, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Holešovice, Argentinská 1621/36, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Panská, Panská 891/5,kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Pražského povstání, Bohuslava ze Švamberka 790/2, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Náměstí Míru, Náměstí Míru 820/9, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Praha - Palmovka, Boudníkova 2514/5, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Brno, Štefánikova 126/56, Královo Pole - Ponava, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
- prodejna Ostrava, Janáčkova 1024/18, kde můžete koupit téměř všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu, který prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz
2. V síti odběrných míst Zásilkovna - zboží bude připraveno k odběru za 5 pracovních dní.
Vyčkejte na SMS zprávu o tom, že máte zboží připravené k odběru.
Při využití služby odběrních míst Zásilkovna.cz je účtován logistický poplatek 69 Kč (do 5 kg) nebo 79 Kč (5 - 10 kg). Při kombinaci platby převodem a odběru v místech Zásilkovna.cz , je zboží do odběrného místa expedováno až po připsání částky na náš účet. Zákazník je informován SMS a e-mailem o tom, že je jeho zásilka připravená k převzetí. Doba k vyzvednutí zásilky je 7 dní od doručení zásilky na adresu odběrného místa. Převzetí je možné na základě unikátního hesla zaslaného Zásilkovnou.
V případě jakýchkoli dotazů či problémů spojených s dopravou nás kontaktujte na:
eshop@g-w-s.cz pracovní dny 8:30-16:30).
10. Reklamace/ vrácení zboží
- Oprávněná reklamace: V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
- Neoprávněná reklamace: Spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
- Zrušení objednávky: Pokud se zákazník rozhodne zrušit objednávku před expedicí, je toto možné provést po dohodě s dodavatelem elektronickou formou (eshop@g-w-s.cz), telefonicky (221 965 217, 221 965 219) nebo faxem (224 219 923)
- Uplatnění reklamace: v případě reklamace nás kontaktujte na emailové adrese: eshop@g-w-s.cz nebo na tel: 800 100 639
- Způsob a lhůta pro vrácení peněz : vrácení peněz probíhá po dohodě se spotřebitelem, bankovním převodem na jeho účet, bez jakýchkoli dodatečných nákladů pro spotřebitele. Lhůta na vrácení peněz je stanovena zákonnou lhůtou ukončení reklamace, tzn. nejpozději do 30 dnů.
- Vyrozumění spotřebitele o vyřízení reklamace: spotřebitel je na základě reklamačního protokolu informován, že prodávající převzal zboží do reklamačního procesu, kdy ho převzal a jaká bude doba předpokládané nápravy. O vyřízení reklamace je spotřebitel informován e-mailem na registrační e-mailovou adresu.
- Adresa dodání reklamovaného zboží: Václavské náměstí 53, Praha 1, 110 00
- Reklamace bude řešena ihned, ve složitějších případech do tří dnů. Reklamace musí být dle zákonné lhůty vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud není domluvena mezi zákazníkem a prodejcem delší lhůta.
Reklamace vín vinařství Antinori opatřených DIAM korky
U níže uvedených vín jsou pro uzavření používány DIAM korky, které díky svému zpracování znemožňují jakoukoli pachuť po korku či vadu korku. V případě reklamace můžeme tuto skutečnost doložit originálním vyjádřením výrobce.
Týká se vín od těchto ročníků:
- Capsula Viola 2009
- Chianti Classico Tenuta di Péppoli 2014
- Santa Cristina Chianti Superiore 2014
- Santa Cristina Rosso 2009
- Dolcetto d´Alba DOP 2015
- Barbera d´Asti DOCG Fiulot 2015
- Calafuria Rosé Negroamaro Salento 2011
- Tormaresca Chardonnay 2010
- Tormaresca Neprica Rosso 2009
11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00. Informace pro řešení sporů on-line najdete na: http://ec.europa.eu/consumer/odr.
12. Odstoupení od smlouvy
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte v souladu s § 1829 NOZ možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
- Odstoupení od smlouvy: V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží zákazník pošle odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží prodávajícímu by mělo proběhnout do čtrnácti (14) dnů od zaslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
- Doporučujeme nás kontaktovat prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy (po vyplnění všech políček označených jako povinné údaje odeslat, následně vám bude doručen potvrzující e-mail o zaslání žádosti). ). V případě, že jste již zboží převzal(a), doporučujeme jej doručit spolu s dokladem o pořízení na vlastní náklady na výše uvedenou adresu. Zboží doporučujeme zaslat kompletní, nemělo by být poškozené, ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce s přiloženým dokladem o koupi. Zboží by nemělo být zasláno na dobírku a doporučujeme je pojistit.
- Vrácení finančních prostředků spotřebiteli: Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle § 1832 odst.1, má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení, může ji však zadržet do doby, neý spotřebitel doručí zboží zpět nebo prokáže, že jej odeslal.
- Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, tedy, že je zejména bez vad, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Při projevení vady v průběhu 12ti měsíců od převzetí věci se má i nadále za to, že vada existovala již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
- přiměřeným snížením kupní ceny
- náhradním dodáním zboží
- odstoupením od smlouvy
13. Adresa pro zasílání zboží: dle dohody, kontakt:
E-mail: eshop@g-w-s.cz
- Tel.: 221 965 217 nebo 221 965 219
- Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů po vrácení zboží.
- Doporučujeme, aby si zákazník zkontroloval dodávku ihned při převzetí zboží.
- Pokud zákazník zjistí poškození zboží po převzetí, neprodleně by měl zboží reklamovat u dodavatele nebo kurýrní služby.
- Pokud zákazník odmítne přijmout poškozené zboží, je s ním sepsán reklamační protokol a další vyřízení reklamace probíhá ve spolupráci s dodavatelem a kurýrní službou s termínem na vyřízení do 30 dnů.
- Zákazník se může o stavu reklamace informovat na e-mailu: eshop@g-w-s.cz nebo na 221 965 217.
- O výsledku je zákazník informován dodavatelem či kurýrní službou telefonicky /elektronickou formou.
V případě reklamace nás kontaktujte na: eshop@g-w-s.cz nebo u zástupců Global Wines & Spirits .
14. Záruka
Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.
Jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality vín, a to při navrácení většiny obsahu láhve. Zároveň není možné reklamovat závady vín po víceletém uskladnění u zákazníka nebo vady způsobené stářím při nákupu již lahvově zralých vín )například u starých ročníků Bordeaux vín a vín z Burgundska. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru a díky vysoké obrátkovosti zboží je zajištěna jeho čerstvost. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.
15. Trvanlivost a ročníky vín
Trvanlivost jednotlivých druhů vín a destilátů je individuální. Optimální dobu spotřeby a případnou dobu archivace uvádíme u každého vína zvlášť, u likérů je ideální doba spotřeby uvedena na lahvi. U nepotravinářských produktů (vinařské doplňky - sklenice, karafy, bedýnky, kazety) se záruční doba řídí novelou občanského zákoníku a je stanovena na 24 měsíců.
Kvalitní víno jako přírodní produkt každým rokem změní ročník, při širokém sortimentu vín může docházet ke změnám rychleji, než se stačí aktualizovat internetová nabídka nebo tištěná prezentace v katalogu. Pokud dojde ke změně ročníku v době objednávky, je automaticky dodán ročník následující. V případě, že kupující trvá na uvedeném ročníku a jiný nechce, musí toto výrazně označit do poznámek pod objednávku.
16. Změny obchodních podmínek
Platební, dopravní, reklamační, úvěrové a termínové podmínky se řídí platnými obchodními podmínkami společnosti Global Wines &Spirits s.r.o. a jejich autorizovaných distribučních partnerů. Global Wines & Spirits, s.r.o. si vyhrazuje právo změny cen a ročníků nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.
17. Ochrana osobních údajů a jejich zpracování
Zpracování osobních údajů najdete zde .
18. Ochrana autorských práv
Veškeré uveřejněné podklady na internetovém obchodu www.global-wines.cz (fotografie, textový obsah) jsou chráněny autorským zákonem č. 121/2000 Sb. Použití výše uvedených podkladů je možné pouze se souhlasem společnosti Global Wines & Spirits s.r.o, kontakt: e-mail: eshop@g-w-s.cz.
19. Uložení smlouvy
Uzavřená smlouva bude u prodávajícího uložena v elektronické podobě po dobu zpracování osobních údajů, přičemž prodávající umožní kupujícímu na požádání přístup ke smlouvě zasláním jejího souhrnu v elektronické podobě. Se žádostí na zaslání smlouvy v elektronické podobě nás prosím kontaktujte na: eshop@g-w-s.cz.
20. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy
K uzavření smlouvy/vytvoření objednávky dochází na webových stránce www.global-wines.cz. Vybrané zboží bude vloženo tlačítkem "Do košíku" do Košíku. Použitím tlačítka "Pokračovat" se uživatel dostane do 2. kroku objednávky "Doprava a platba". V tomto kroku uživatel zvolí druh dopravy a druh platby. Použitím tlačítka "Pokračovat" se uživatel dostane do 3. kroku objednávky "Osobní údaje". V tomto kroku uživatel vyplní povinné údaje pro vystavení dokladu a doručení zboží, zároveň je seznámen se souhrnem objednávky, druhem zvolené dopravy a platby.