Tisk

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy našich zákazníků.

  1. Jak se přihlásím na novém e-shopu
  2. Získám nějaké výhody při opakovaných nákupech? Jak funguje bonusový systém?
  3. Jak uplatním dárkový poukaz?
  4. Jak dlouho trvá dodání zboží?
  5. Mohu objednat pouze jednu lahev?
  6. Co znamená základní a zvýhodněná cena? Jaký je mezi nimi rozdíl?
  7. Je možné si zboží osobně odebrat a kde?
  8. Jak budu informován o dodání zboží, a je možné upřesnit termín?

1. Jak se přihlásím na novém e-shopu?

Na novém e-shopu (spuštěném v květnu 2009) nyní jako uživatelské jméno slouží Váš e-mail, heslo je stejné jako jste používali na starém e-shopu. Pokud jste heslo zapomněli, můžete si nechat zaslat nové na Váš e-mail. Po přihlášení se Vám zpřístupní všechny možnosti zákaznického profilu.

2. Získám nějaké výhody při opakovaných nákupech? Jak funguje bonusový systém?

Ano, při opakovaných nákupech máte možnost zúčastnit se bonusového systému Global Wines. Podmínkou pro využívání bonusového systému je přihlášení uživatelského profilu.

Přečtěte si více se o našem bonusovém systému.

3. Jak uplatním dárkový poukaz a slevový kupon?

Dárkový poukaz nebo slevový kupon je možné uplatnit jako jednu z bonusových možností v košíku, vždy pouze jednou. Minimální výše objednávky pro uplatnění slevového kuponu je 2.500 Kč s DPH ( na objednávky nižší nelze slevový kupon použít, do hodnoty objednávky se nenačítají již zvýhodněné produkty). Dárkové poukazy lze uplatnit bez minimální hodnoty nákupu.

4. Jak dlouho trvá dodání zboží?

Zboží, které je skladem, doručíme do 3 pracovních dnů po celé ČR. Na Slovensko dodáváme do 5 pracovních dnů.

Více se o možnostech dopravy dočtete v obchodních podmínkách.

5. Mohu objednat pouze jednu láhev?

Ano, záleží na její ceně. Při objednávce vyšší než 6.000 Kč vč. DPH je doprava zdarma po celé ČR, při objednávce nižší než 6.000 Kč je účtováno dopravné od 139 Kč.

6. Co znamená základní a zvýhodněná cena? Jaký je mezi nimi rozdíl?

Základní cenou se rozumí cena do 6.000 Kč vč. DPH (dříve 9.000 Kč bez DPH). Zvýhodněná cena je cenou velkoobchodní a je uplatňována, pokud je objednávka vyšší než 6.000 Kč vč. DPH. Rozdíl mezi oběma cenami je cca 10 %.

7. Je možné si zboží osobně odebrat a kde?

Na adrese Václavské nám. 53, Praha 1 jsou pouze kanceláře, sklad Global Wines je mimo Prahu. Osobní odběr je možný:

V Global Wines shopu - otevřen od 13.6.2013. Jde o specializovaný obchod, ve kterém můžete koupit všechna vína a ostatní produkty ze sortimentu Global Wines, které prezentujeme v našem internetovém obchodě www.global-wines.cz.

  • Karla Engliše 3211/3, Praha 5 - Smíchov

  • tel: 725 013 577

Otevírací doba:

  • Po - Pá 10:00 - 20:00 hodin
  • So 8:00 - 14:00 hodin

Zboží lze předem objednat na e-shopu Global Wines, na prodejně bude připravené do 2 dnů od provedení objednávky. K objednávce či ověření skladových zásob je také možné využít telefonní číslo 725 013 577.

V síti odběrních míst HeurekaPoint:

  • pobočka Praha 9
  • pobočka Praha 4
  • pobočka Ostrava
  • pobočka Brno
  • pobočka Brno 2
  • pobočka Hradec Králové
  • pobočka Olomouc
  • pobočka Plzeň

Více se o osobním odběru můžete dozvědět v obchodních podmínkách.

8. Jak budu informován o dodání zboží, a je možné upřesnit termín?

Telefonickou avizaci jsme pro Vás zajistili prostřednictvím kurýrní služby, která zboží doručí. V případě mimopražských dodávek budete kontaktováni v den dodávky, den před dodáním vás budeme informovat SMS zprávou. V případě dodání v Praze budete kontaktováni den předem telefonicky.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

V tom případě nám napište na janouch@global-wines.cz , rádi Vám odpovíme.

Košík 0

V košíku nemáte žádné zboží

Vstupujete na stránky s prodejem alkoholu. Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.

Je nám líto, ale osobám mladším 18ti let alkohol neprodáváme, prosíme zkuste zatím naši špičkovou minerálku.